Glüggwunsch!
Du bisd aaner, der uns Frankn fei scho auf die Nerven gehd. Dei fischaugerds Gfries im Fernseha kon ma scho ball nimmer sehng; du elends Kochbürschla, older Gschafdlhuber, Schleimer und Lügenbeidl.
Lass da gsochd sei, der Schweinsbrodn vo dir in der Dosn is under aller Sau, ober gwies ned von aaner Sau; vielleicht von ana old´n Kuhbridschn. Des soch i Dir als a Schbezialisd für Schweinerns.
Heid scho gspeibt? Dann friss amal dei Glump, des´d uns Debbn odrehn mogsd selba. Mid am Seidla Bier wirsd as scho noukrieng.
Drodsdem Glüggwunsch zum Geburdsdoch von am Frankn aus Hessen und b´scheiss die Leud noch a boar Johr weidder.
Lass da gsochd sei, die Hessn verstenga nix vom goudn Ess´n und da kannsd dei Glumb goud verkafn. Des is a Gschäfds-Dibb vo mia als Geburdsdogsgschengk. Für die Frankfurder des Schweinerne von a oldn Kouh, denn die meisd durd fressn „Halal“, oder wie des hasd. Dann kannsd dein Fraaß veileichd a no an die Scheichs verkafn.
Und dazu griegst jetzadla no a Ständla, des gwieß zu Dir und deine Freindla bassd:
______________
Nachdem der Bayerische Rundfunk dem berühmtesten Grattler unter den bayerischen Star-Köchen gestern eine Sondersendung zu seinem heutigen 70. Geburtstag gewidmet hatte, wollte ich als Franke mit einem Blog von Weltgeltung aus Hessen dem nicht nachstehen.
Recht host.